Schalensitze, modi & Coding für M Coupe

Dieses Thema im Forum "Der 1er BMW in der Schweiz" wurde erstellt von Chillig, 30.05.2014.

  1. #1 Chillig, 30.05.2014
    Chillig

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    Hallo Jungs

    mein 130er ist weg und dafür ein M Coupé angeschafft.
    Hab nun paar modies welche ich durchsetzen will und folgende Fragen dazu:

    1. Schalensitze -> Sitzairbag Deaktivierung eintragen... weis einer wie das geht?
    2. Sitzmatte Simulator und Gurtstraffer Deaktvierung -> wer hat das schon gemacht?
    2. 6 Punkt Gurte -> Wo wie fixieren?
    3. Schon jemand die N55 midpipe drinn?
    4. Sturzstellen VA? Chassis schlitze verlängern oder Domlager?

    Danke für eure Antworten
    gruss
    Lukas
     
  2. AdMan

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  3. #2 Edition135i, 31.05.2014
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    Hoi,

    also:

    1. STVA alüte oder amaile gebed dir da Uskunft.
    2. En gschide codierer afröge
    3. Hesch scho Gurt in Ussicht? Wenn nei, suech dir Paar Us, git ide Regel Umbau kits wie z.b. vo Schroht /Hani mal ime Vorgänger auto gha keis Problem gsie
    4. Ja, ganz vieli ;)
    5. Hol dir Sturzlager bzw. Unibal Domlager ko K-Sport oder KW. Alles andere isch gebastel.
     
  4. #3 Chillig, 01.06.2014
    Chillig

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    salüüü

    Bei KSport sind es ja die Domlager vom M3 E92 haben bei BMW ja auch die gleiche Teilenummer... aber auf welchen Federteller kommen die Ferdern drauf beim Dom?

    Gruss Lukas
     
  5. #4 Edition135i, 01.06.2014
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    moin,

    Gewindefahrwerke / Domlager / K-Sport Switzerland

    s'gummierte Uniballlager chasch mit em originale Fahrwerk fahre... Aber ebe, am beste s'orginal M Fahrwerk useschmeisse und gad eis inemache. Den funktionierts am beste... bzw. so mach ichs. KW Clubsport (legal mit sturzlager) ST XTA (es KW V2 mit domlager au legal) oder es K-sport typ street oder super circuit :)
     
  6. #5 Chillig, 01.06.2014
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    chan das sie das die domlager no müend ufbored werde? kolleg wo die verkauft hets mer so gschrebe...
    oder hesch du eventuell grad e bstellnummere für die?
    Fahrwerk chunt ie, aber erst next jahr, bis denn bruchi e zwüschelösig für de track...
     
  7. #6 Edition135i, 01.06.2014
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    Nei... Ned würki, kenns vo de 3er und isch mir ned bewusst das mer na was muen bohre. Chasch Nat. Au KW sturzlager hole. Iträgig isch möglich ;) wetsch 2 grad fahre uf em track? Zentrierbolze vom originale Fahrwerk na dra?

    Gesendet von meinem C6903
     
  8. #7 Chillig, 01.06.2014
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    Genau 2 Grad musi ha susch sind die schöne Reife futsch... nöppli sind no dra,
    ehrli kseit chumi de M erst am Dunnstig über, muss aber plane will am 20.6
    musser parat si.

    Sitz - Gurt - Geometrie - Reife - Filter und Midpipe sind minimum Aforderig fürs erste Spass weekend ;-p

    Home bin letscht Jahr mit mim 130er döt ksi, nur leider passet die Domlager uf ali E8x ussert M...
     
  9. #8 Edition135i, 01.06.2014
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    Wird au 2 grad fahre sobald s'Fahrwerk da isch. Midpipe isch plug and play. Schnell gmacht. Filter? Was wetsch am Filter mache? Chasch der spare... De rest muesch halt Luege :( ich wür uf kein Fall dschlitz ufbohre.... Wo gahsch? Bin am 14.06 am Ring. Was für Reife Fahrsch?

    Gesendet von meinem C6903
     
  10. #9 Chillig, 01.06.2014
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    Jo Filter nimmi en K&N oder BMC, würkt nur unterstützend...
    han en Link drinn im letschte... gang uf Kroatie an Trackday mit chli beach guet ässe und so, sind no 30 anderi debi.... het glaub no plätz frei ;-p
    billiger chunsch nie meh a ferie und track... sind halt eifach alles spinner debi.

    Reife nimmi de Michelin Pilot Sport Cup, Rund rum 265/30/19... next Jahr aber 18Zoll bin letsch Jahr mitem gliche Reife an Track zudem hetter no hi und Rückfahrt überstande...
     
  11. #10 Edition135i, 04.06.2014
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    Ja bi de Filter isches immer so e Sach. Bi der Meinig das Serie langed. ABer ebe da gönd Meinige sehr usenand.

    Ja bi leider recht usbuecht, fritig Drift-Kurs und am 13. bis 14. Na am Nürbugring den mueni na Zügle somit kei Zit meh :D Aber tönt super aber wer glich nix für mini Fründin :D

    Luegsch eifach das es mit em Cup Reife ned zu fescht pisst :D sust hebed er genial im Trockene. Und ja ich wird au uf 18" wechsle für de Track... 19er ned würki guet.
     
  12. #11 Chillig, 04.06.2014
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    Was hesch du eigendlich für Sitz und Gurte drinn? und vorallem, wie hesch da befäschtigt?
     
  13. #12 Edition135i, 04.06.2014
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    Fahri na original. Langed vorerst. Irgendwenn mal PP Sitz ie oder d'Recaros ohni BMW Schriftzug. Wenn das aber sowit wird sie flüged au d'Rücksitz use und Den gits en Rahme aber das passiert ned vor Mai 2016...

    s'Passende Fahrwerk & Reife find ich jetzt wichtiger, mer chan au mit SerieSitz & Gürtel schnell sie :D Lieber na öppis id chülig vom Motor investiere :)
     
  14. #13 Chillig, 04.06.2014
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    Stimmt scho, ich fang mal mit echte Schale a will ab next Jahr möchti gern no Bergränne Fahre :-)
     
  15. AdMan

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  16. #14 Edition135i, 04.06.2014
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    Ja da hesch der was vorgno, den Spielt Sicherheit vor allem e grossi Rolle, ned das den 50m s'Bord durabgheisch ;)
     
  17. #15 Chillig, 04.06.2014
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    NOS isch glaub um einiges gföhrlicher ;-)
     
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